اعلام آمادگی Alibaba برای خرید شرکت یاهو

خرید شرکت یاهو به Alibaba کمک می‌کند تا توانمندی‌های آنلاین خود را در چین که به عنوان یکی از بهترین بازارهای اینترنتی دنیا محسوب می‌شود، ارتقا دهد.

جک ما، موسس و مدیرعامل شرکت چینی خدمات تجارت الکترونیکی Alibaba اعلام کرد که اگر پیشنهاد خرید شرکت یاهو به او داده شود حتما این اقدام را انجام خواهد داد و تاکنون مذاکرات فراوانی را در این زمینه با دیگر خریداران انجام داده است.

مدیرعامل Alibaba در پاسخ به این سوال که شرکت او احتمالا یاهو را خریداری خواهد کرد در دانشگاه استانفورد طی سخنرانی خود توضیح داد که «بسیار به شرکت یاهو علاقه‌مند است.»

او که پیش از این معلم زبان انگلیسی در مدارس بود خاطر نشان کرد که ضمن ادامه مسیر کنونی، برخلاف وضعیت خود در شرکت Alibaba که تنها بخشی از سهام آن را در اختیار دارد تمام سهام یاهو را خریداری خواهد کرد.

جک ما، در پاسخ به این سوال که کدام بخش از شرکت یاهو بیشتر نظر او را جلب می‌کند پاسخ داد: «تمام شرکت یاهو!».
با انتشار این خبر از جانب مدیرعامل Alibaba، روز گذشته ارزش هر سهم شرکت یاهو در تالار بورس با رشد ۵ درصدی به ۸۰/۱۳ دلار رسید.

خرید شرکت یاهو به Alibaba کمک می‌کند تا توانمندی‌های آنلاین خود را در چین که به عنوان یکی از بهترین بازارهای اینترنتی دنیا محسوب می‌شود، ارتقا دهد.

مدیرعامل Alibaba همچنین اعلام کرد که قصد دارد از سال آتی مطالعات بیشتری را در مورد آمریکا و این بازار انجام دهد.

یکی از سخنگویان این شرکت اعلام کرد که جک ما، هم‌اکنون در سانفرانسیسکو به‌سر می‌برد، اما قصد دارد به نقاط مختلف آمریکا سفر کند و پتانسیل موجود در این بازار را بسنجد.

منبع : www.porz.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.