مایکروسافت تا سال ۲۰۱۵ بزرگترین تولیدکننده نرم‌افزارهای سازمانی در جهان خواهد بود

نتایج حاصل از بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که محبوبیت ابزارهای سازمانی بسیار رو به افزایش است و به دنبال آن بازار جهانی این ابزار‌ها گسترش زیادی یافته است.

مرکز تحقیقاتی Ovum بر اساس پیش‌بینی‌های جدید خود اعلام کرده است که بازار جهانی ابزار‌ها و نرم‌افزارهای تجاری تا پایان سال جاری میلادی رشد ۲/۸ درصدی را پیش‌رو خواهد داشت و ارزش آن به ۲۶۷ میلیارد دلار خواهد رسید.

این مرکز پیش‌بینی کرده است که بعد از رشد ۲/۸ درصدی نرم‌افزارهای تجاری و سازمانی تا پایان سال ۲۰۱۱ در سطح جهانی، این بازار با رشد ثابت سالانه ۷/۷ درصدی تا سال ۲۰۱۵ میلادی با ارزشی بالغ بر ۳۵۸ میلیارد دلار به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

در این فرآیند شرکت مایکروسافت همچنان بزرگ‌ترین تولیدکننده نرم‌افزار در جهان خواهد بود و به گفته مرکز تحقیقاتی Ovum، بیش از ۲۰ درصد این بازار در اختیار مایکروسافت خواهد بود.

بعد از مایکروسافت نیز به ترتیب شرکت‌های اوراکل، IBM و SAP قرار دارند.
با این وجود مایکروسافت در طول سال‌های آتی نوآوری خاصی ارایه نخواهد داد تا بتواند بر سهم خود در این بازار بیفزاید.

کار‌شناسان اعلام کرده‌اند که اگر اوراکل در فصل نخست سال مالی جدید خود درآمد قابل قبولی کسب کند، می‌تواند به موفقیت‌های بسیاری در این زمینه برسد.

لَری الیسون، مدیرعامل اوراکل از سال ۲۰۰۵ تا کنون بیش از ۴۰ میلیارد دلار برای خرید شرکت‌های کوچک‌تر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هزینه کرده است و هم‌اکنون طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات IT را ارایه می‌دهد.
منبع : WWW.PORZ.IR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.